۱۰۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین ایلام هزینه شد

ایلام - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اعتباری معادل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین استان مرزی ایلام هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،«سیدمجید میراحمدی» روز پنج شنبه در جریان بازدید از پل(باکس و آب‌نما) در دست‌ ساخت کنجان‌چم محور ایلام - مهران اظهار کرد: از این میزان اعتبار، ۸۵ هزار میلیارد ریال مربوط به راه‌های منتهی به مرز مهران و ۱۵ هزار میلیارد ریال مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین ایلام صورت گرفته است، افزود: سال گذشته رضایتمندی زوار از زیرساخت‌ها و خدمات ارایه شده اربعین استان ایلام بی‌سابقه بود که این رضایتمندی به دلیل تلاش شبانه‌روزی مسئولان جهادی و مدیران است.

۱۰۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین ایلام هزینه شد

استاندار ایلام نیز در این بازدید بر تسریع در ساخت پل کنجانچم تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه بخش زیادی از ترافیک محور ایلام - مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین حسینی پوشش داده می‌شود.

«حسن بهرام‌نیا» افزود: علاوه بر اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این پل، از محل اربعین نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فقط در حوزه راهداری، ۳۵ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران و حضور در نشست ستاد اربعین از جمله برنامه‌های سفر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین به استان ایلام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha