۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85501125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: مردم در انتخاب رییس جمهور دقت و تحقیق داشته باشند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: مردم با دقت فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب و با رای خوب،آینده بهتری برای نظام ترسیم کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: رفته رفته به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و لازم است مردم با دقت و تحقیق بیشتر رییس جمهوری را انتخاب کنند که به درد این نظام بخورد.

وی افزود: فردی باید به عنوان رییس جمهور انتخاب شود که مدیریت انقلابی داشته و براساس فرامین رهبری به مردم و توانایی داخلی متکی باشد.

خطیب جمعه آبادان حضور در کف میدان را از ویژگی‌های مهم رییس جمهور این نظام عنوان و بیان کرد: فردی انتخاب شود که برای حل مشکلات مردم دوندگی کند همانند شهید آیت‌الله رئیسی که تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

وی فرار از دنیا طلبی، دنیا پرستی و شهرت پرستی را دیگر ویژگی رییس جمهور آینده دانست و افزود: مظلومیت در عین قدرت باید دیگر ویژگی رییس جمهور باشد؛ آیت الله رئیسی مظلوم بود و وقت خود را برای پاسخ به تخریب‌ها صرف نمی‌کرد.
حجت الاسلام غبیشاوی فرار از خویشاوند سالاری را دیگر ویژگی رییس جمهور آینده خواند و گفت: کسی که به درد این ملت می‌خورد و شباهت زیادی به شهید جمهور داشته باشد، انتخاب شود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به فرا رسیدن اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) اشاره و بیان کرد: ساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج در جامعه ما باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه خانواده‌ها به ازدواج به هنگام جوانان افزود: افزایش روز افزون سن ازدواج در میان دختران و پسران موجب بروز انواع مفاسد اخلاقی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزایش سن ازدواج در کشور را نتیجه سخت‌گیری خانواده‌ها و توقع زیاد دختران از پسران و مهریه‌های بالا دانست و گفت: خانواده‌ها باید در این زمینه سخت‌گیری کمتری داشته باشند زیرا آسان‌گیری در امر ازدواج باعث کاهش معضل اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی خواستار اصلاح مسیر میدان ثامن به سوی ابوشانک شد و افزود: این مسیر قربانی‌های زیادی گرفته و لازم است این مسیر خطرناک اصلاح شود.

خطیب جمعه آبادان با انتقاد از افسارگریختگی قیمت بلیط هواپیما و قطار اظهارکرد: نظارت بر قیمت بلیط هواپیما و قطار دقیق نیست و شاهد بازار سیاه در این موارد هستیم.

وی افزود: با وجود این قیمت‌ها مسافرت رفتن برای قشر ضعیف جامعه امکان پذیر نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha