امام جمعه آبادان: مناظره تبلیغاتی فرصتی برای شناخت بهتر داوطلبان انتخابات مجلس است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: مناظره انتخاباتی تاثیر زیادی در انتخاب مردم برای انتخاب فرد اصلح به منظور حضور در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد: فضای کشور به سمت انتخاباتی شدن در حال حرکت است و شهرهایی که بیش از ۲ نماینده دارد می توانند مناطره تلویزیونی داشته باشند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در رسانه ملی برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند.

خطیب جمعه آبادان گفت: این مناظره می‌تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند و با این روش مردم بهترین‌ها را انتخاب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنانش با اشاره به بارش باران در کشور بیان کرد: از دیشب بارش رحمت الهی آغاز شد و امیدواریم کمبود بارش در هفته‌های آینده جبران و سدها پرآب شوند.

خطبب جمعه آبادان با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور ترکیه گفت: سیاست اعلام شده دولت انقلابی گسترش رابطه با کشورهای همسایه است و سفر رییس جمهور به ترکیه در این راستا بود.
وی افزود: یکی از اهداف سفر رییس جمهور به ترکیه قطع معاملات و رابطه آن با اسراییل است و امیدواربم کشور مسلمان ترکیه این توصیه‌ها را جدی بگیرد.
حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: صهیونیست‌ها در جنایات اخیر نشان داد نسل کش و دشمن اسلام هستند ولی آمریکا و صهیونیست‌ها خود را فراتر از قوانین می دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha