۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85501230
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مثلث گردشگری کرمان- کیش -شیراز احیا می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85501230
مثلث گردشگری کرمان- کیش -شیراز احیا می‌شود

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جلسه مشترک با اعضای هیات مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گفت: مثلث گردشگری کرمان، کیش و شیراز احیا می‌شود.

«رحیم سرهنگی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر ضرورت تقویت بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها با محوریت امنیت، همدلی و توسعه در احیای مثلث گردشگری در منطقه بهره مند خواهیم شد؛ آماده تبادل گردشگر در قالب یک پکیج گردشگری هستیم.

وی بر تاکید بر نقش مهم دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جذب و توسعه این صنعت، بیان کرد: موفقیت در حوزه همدلی و انسجام دولت و بخش خصوصی را می‌طبید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: دفاتر و آژانس‌های مسافرتی در ارزش آفرینی برای زنجیره ارزش گردشگری نقش آفرینی کنند.

وی بر ضرورت کاهش تصمیمات دولتی در توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد و افزود: در قالب کنسرسیوم گردشگری از تقویت بخش خصوصی حمایت می‌کنیم؛ دولت نیز در این راستا جنبه نظارتی خود را تقویت خواهد کرد.

سرهنگی گفت: اجرای طرح گردشگری زمینی توسط جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می‌تواند گردشگران بسیاری را برای فصل گرم تابستان به کیش ترغیب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha