ادامه خرید اتوبوس برقی در اراک

اراک - ایرنا - شهردار اراک گفت: خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی در سال جاری برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اراک برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، «علیرضا محمودی» روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: سال جاری ادامه روند خرید اتوبوس‌های برقی پیگیری و خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر و نیز تاکسی‌های برقی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: اراک با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین پیگیری‌های ابراهیمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، اولین شهر کشور در استفاده از اتوبوس‌های برقی برای ناوگان حمل و نقل عمومی است.

شهردار اراک تاکید کرد: کاهش آلودگی هوا، نگهداشت سوخت‌های فسیلی برای آیندگان، کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری از دستاوردهای خرید اتوبوس‌های برقی تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در مرکز شهر اراک

محمودی همچنین با بیان اینکه در سال جاری، روند آسفالت‌ریزی اراک افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: هم‌اکنون تعداد فینیشرهای فعال در سطح شهر جهت پخش و توزیع آسفالت به صورت مکانیزه، به سه عدد رسیده که روند پخش و توزیع آسفالت تسریع داده شود.

وی همچنین تاکید کرد که عملیات اجرایی ابَر پروزه منطقه گردشگری نور الشهدا، امسال با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد تا به توفیقات مطلوبی در این پروژه برسیم اگر چه که تاکنون حجم قابل توجه ای از زیرساخت های این پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید:

تکمیل پروژه گردشگری گردو اراک در سال جاری

فیلم | جاذبه‌های پارک آبخیز گردو اراک

اراک مرکز استان مرکزی است و بیش از ۶۰۰ هزار جمعیت را در خود جای داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha