۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85502038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مخبر درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم «عفت شجاع» همسر شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این بانوی مومنه و انقلابی که توفیق همراهی با آن شهید بزرگوار را داشت، در دوران حیات شهید به‌ویژه در مقاطع حساس نظام اسلامی، نقشی مؤثر در مجاهدت‌‏ها و حماسه‌آفرینی‏‌های شهید صیاد شیرازی ایفا کرد و پس از شهادت ایشان نیز با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عمر شریف خود را با اخلاص و صبوری صرف دفاع از آرمان‌های شهیدان کرد.

وی در این پیام آورده است: اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و همه بستگان آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت ‌دارم.

حاجیه خانم عفت شجاع، همسر مکرمه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده شجاع ارتش اسلام، صبح امروز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳ پس از یک دوره بیماری در بیمارستان چمران دارفانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست. مراسم تشییع آن مرحومه، صبح روز دوشنبه ۲۱ خرداد از درب منزل آن شهید والامقام برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha