۳۳ روستای منطقه آزاد چابهار نیازمند راه مناسب است

چابهار - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۳۳ روستا در محدوده این منطقه نیازمند راه مناسب و استاندارد است و باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حمیرا ریگی شنبه شب در دیدار با مدیران استانی و کشوری حوزه راه اظهار داشت: توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای از الزامات مهم رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی به شمار می‌رود و در این میان زیرساخت‌های راه و حمل‌ونقل روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت راه‌های روستاهای واقع در محدوده منطقه آزاد افزود: اقدامات و برنامه های صورت گرفته توسط این سازمان، جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی به ویژه در حوزه توسعه راه‌های روستایی با توجه به مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد مناسب است.

وی ضمن تاکید بر همیاری و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، خواهان مشارکت در ساخت و بهسازی راه‌های روستایی واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار شد.

طرفین در این نشست ضمن بررسی وضعیت فعلی راه‌های روستایی موجود، اذعان داشتند، از مهم‌ترین نیازهای روستانشینان بحث حمل و نقل و ارتباط با مناطق شهری است.

به گزارش ایرنا، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سید حسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه، شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان و سعید بلوچی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha