حاجی بابایی: جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه محکوم به شکست است

تهران - ایرنا - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی روز یکشنبه(۲۰ خردادماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، امام شهیدان و رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن ددمنش و خونخوار برای جنایت و کشتار کودک، زن، مرد، پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم عزیز غزه به معنای حقیقی مظلومند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در روزهای اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، به ویژه به بیمارستان‌ها و اطراف بیمارستان‌ها، جز خبرهای اول جهان بوده است و صدها شهید و جانباز نتیجه حملات رژیم صهیونیستی بوده است.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: همه دولت‌های مسلمان بر اساس احکام قرآن، وظیفه دارند که رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آنها یعنی آمریکا و استکبار جهانی را محکوم کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت، حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم می‌کنند، تصریح کرد: مجلس عامل این جنایت و حملات را آمریکای جنایتکار می‌داند که با پشتیبانی خود از رژیم صهیونیستی ابزار لازم برای این جنایت‌ها در اختیار این رژیم کودک کش قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران این ددمنشی‌ها را فراموش نخواهد کرد. مردم غزه امروز کربلایی شدند و کربلایی فکر می‌کنند و به همین دلیل پیروزی از آن مردم غزه خواهد بود و رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha