گروههای مقاومت با هم هماهنگ هستند/ هرگونه توافقی در گرو توقف جنگ علیه غزه است

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: گروه های مقاومت با یکدیگر هماهنگی کامل دارند و جنبش حماس امروز نوک پیکان مقاومت است و همه گروه های مقاومت، در موضوع مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش بس به این جنبش اختیار کامل داده اند و شرط هرگونه توافقی نیز توقف کامل جنگ علیه نوار غزه و خروج کامل اشغالگران است.

«محمد البریم» (ابومجاهد) امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا افزود: نبرد «طوفان الاقصی» نشان داد که آمریکا دشمن اصلی ملت فلسطین، امت اسلامی و همه کشورهای عربی و مسلمان و همه آزادگانی است که در سراسر جهان برای دستیابی به آزادی، امنیت و صلح تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا در نوار غزه با ملت فلسطین می جنگند و ملت ما ذبح می کند و از رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت مالی و نظامی می کند.

البریم گفت: آمریکا نه تنها از رژیم وحشی صهیونیستی جانبداری می کند بلکه حامی و شریک جنایت های های آن و دشمن اصلی ملت فلسطین و امت اسلامی است که از یک سو با مقاومت مذاکره و از سوی دیگر بر ادامه تجاوز و جنگ اصرار می ورزد.

وی اضافه کرد: آنچه در میدان نبرد درجریان است، شاخصی اطمینان بخش درباره حضور پرقدرت و منسجم مقاومت است که با تجربه و حکمت عالی به طراحی، برنامه ریزی و وارد کردن ضربات کوبنده به نظامیان، تجهیزات و اتاق های عملیات دشمن صهیونیستی اقدام می کند و نبردهای جاری در «رفح»، «جبالیا» و محله «الزیتون» نمونه ای از قدرت و انسجام مقاومت است.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اظهارداشت: مقاومت هنوز قدرت، نیرو، فرماندهان و اراده کافی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا در اختیار دارد و دشمن نمی تواند اراده خود را به مقاومت تحمیل کند.

ابومجاهد افزود: دشمن صهیونیستی آنچه را که از طریق فشار نظامی نتوانسته محقق کند، نمی تواند از طریق جنایت، کشتار، قتل عام و نسل کشی به دست آورد و آنچه را از طریق جنایت ها کسب نکرده نمی تواند از طریق حیله و خدعه های سیاسی و مذاکرات به دست آورد.

وی تصریح کرد: مقاومت با توافقی که خواسته های به حق ملت فلسطین بویژه توقف کامل جنگ، خروج نظامیان دشمن از نوار غزه، لغو محاصره و مبادله اسیران را برآورده نکند، موافقت نخواهد کرد.

البریم اضافه کرد: گروه های مقاومت با همدیگر انسجام، هماهنگی و همکاری کامل دارند و عملیات های خود را به صورت مشترک یا جداگانه انجام می دهند و در عین چالاکی با انعطاف پذیری کامل و درپیش گرفتن تاکتیک های مناسب با دشمن متجاوز مبارزه می کنند.

وی اظهارداشت: در موضوع توافق برای آتش بس نیز این موضوع با مشورت همه گروه های مقاومت انجام و سپس یک نظر و تصمیم واحد اعلام می شود.

البریم افزود: مهم نیست که این تصمیم توسط چه گروه و سخنگویی اعلام شود، آنچه برای ما مهم است نتیجه است که باید در این توافق، جنگ علیه ملت فلسطین به طور کامل متوقف شود.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین گفت: حماس امروز نوک پیکان مقاومت فلسطین است و همه گروه های مقاومت، در موضوع مذاکرات به آن اختیار کامل داده اند.

البریم اضافه کرد: در هر مذاکره ای با دشمن صهیونیستی – آمریکایی، باید موضوع توقف کامل تجاوز، عقب نشینی کامل متجاوزان از نوار غزه، لغو محاصره، بازگشت آوارگان به منازل خود و بازسازی نوار غزه عملی شود.

وی افزود: برای دشمن صهیونیستی – آمریکایی فقط آزادسازی اسیران صهیونیست مهم است تا پس از عملی شدن این خواسته، کشتار ساکنان نوار غزه را از سربگیرد.

البریم گفت: دشمن تلاش می کند با کلمات و اصطلاحات مبهم، مقاومت را فریب دهد ولی ما اطمینان می دهیم که این اتفاق نخواهد افتاد و مذاکره کننده فلسطینی به تحقق خواسته های عادلانه ملت فلسطین پایبند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha