۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85502841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکایت‌های میلیاردی در کمین تیم فوتبال پاس همدان

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85502841
شکایت‌های میلیاردی در کمین تیم فوتبال پاس همدان

همدان- ایرنا- بی‌توجهی مسوولان باشگاه پاس همدان باعث شده تا بازیکنان این تیم درصدد ثبت شکایت در فدراسیون فوتبال بابت دریافت طلب خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایرن، با وجود اینکه یک ماه از پایان مسابقات فصل قبل لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می‌شود و پاسی‌ها به رتبه‌ای بهتر از ششمی دست نیافته و در رسیدن به لیگ دسته یک ناکام ماندند، بازیکنان این تیم اکنون خواستار تسویه مالی خود هستند.

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان در فصل پرفراز و نشیبی که سپری شد تنها ۴۰ درصد از قراردادهای مالی خود را دریافت کردند و حتی به برخی از عوامل زیر این میزان پرداخت نشده و همین مساله سبب شده تا صبر آن‌ها برای شکایت لبریز شود.

بازیکنان و کادر فنی تیم پاس تنها ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند و حتی به برخی از عوامل زیر این میزان پرداخت شده است و همین مساله سبب شده تا صبر آن‌ها برای شکایت لبریز شود.

تیم فوتبال پاس همدان از گذشته تاکنون به دلیل بدهی‌های پیاپی به بازیکنان و مربیان، بارها از سوی فدراسیون با محرومیت‌های موقتی محکوم شده که مهم‌ترین آن عدم ثبت قرارداد بخشی از بازیکنان در ابتدای هر فصل است.

همین محدویت در ثبت قرارداد بازیکنان باعث شده تا همه ساله پاسی‌ها امتیازهای ابتدای فصل را به دلیل کمبود بازیکن از دست بدهند و در نهایت تنها به فکر بقا در لیگ ۲ باشند.

در این بین رئیس هیات فوتبال همدان همواره با رایزنی‌هایی که با مقامات فدراسیون داشته، در نهایت توانسته در جریان برگزاری مسابقات پنجره نقل و انتقالات پاس را باز کند تا بازیکنان جدید بتوانند با این تیم قرارداد خود را ثبت کنند.

موضوعی که به دلیل تأخیر در ثبت قرارداد بازیکنان جدید، نتوانست امتیازهای از دست رفته آن‌ها را به نوعی جبران کند و پاس از سال ۹۴ تاکنون در لیگ ۲ درجا می‌زند.

شکایت‌های میلیاردی در کمین تیم فوتبال پاس همدان

بدهی‌های میلیاردی تهدید تیم پاس

تیم پاس در شرایطی باید کم کم خود را باید آماده حضور دوباره در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور کند که هنوز با کادر فنی، بازیکنان و سایر عوامل فصل قبل و حتی ۲ فصل پیش خود تسویه نکرده است و این مساله آینده پاسی ها را با ابهام روبرو کرده است.

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که تیم پاس بابت ۲ فصل اخیر خود نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال بدهی دارد که در صورت عدم توافق با طلبکاران، تبدیل به شکایت رسمی در فدراسیون می‌شود.

این موضوع نه تنها موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پاس خواهد شد بلکه اعتمادسازی سایر بازیکنان برای حضور در این تیم را سلب می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در این باره گفت: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته هنوز موفق به برگزاری نشست با مسوولان برای پیدا کردن راه حل رفع مشکلات مالی تیم نشده‌ایم.

محمدرضا آرتیمانی افزود: بدهی‌های پاس از فصول گذشته میلیاردی است و باید قبل از شروع فصل جدید مسابقات نسبت به تسویه آن اقدام شود.

وی بیان کرد: هنوز خیلی از بازیکنان و مربیان بابت طلب مالی خود شکایت نکرده‌اند اما اگر این روند بی‌نتیجه باقی بماند، چه بسا شکایت خود را ثبت کنند.

آرتیمانی ابراز امیدواری کرد مسوولان اجرایی استان هرچه سریعتر با تشکیل جلسه، وضعیت مالی پاس و نیز برنامه فصل جدید مسابقات را تعیین تکلیف کنند.

رهاورد:

انتظار می رود مسوولان استانی و دست اندرکاران ورزش استان همدان توجه ویژه ای به حل مسایل و مشکلات تیم ریشه دار پاس داشته باشند تا زمینه صعود این تیم به لیگ دسته اول که مطالبه جدی فوتبال دوستان دیار هگمتانه است فراهم شود.