قلعه‌نویی به دنبال دبل کاتانچ

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال دومین پیروزی خود مقابل سرمربی ازبکستان است.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در صدر گروه E این رقابت‌ها قرار دارد و صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده است. برنده این دیدار می‌تواند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

قلعه‌نویی به دنبال دبل کاتانچ

البته این دیدار برای سرمربی‌های دو تیم نیز از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است جایی که سومین تقابل امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ رقم می‌خورد. قلعه‌نویی دست بالاتر را نسبت به سرمربی ۶۰ ساله ازبکستان دارد. قلعه‌نویی موفق شد در اولین تقابل با کاتانچ در فینال تورنمنت کافا با تک گل سردار آزمون تیم ملی ازبکستان را در تاشکند مغلوب کند و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

دومین تقابل این ۲ سرمربی نیز به دیدار رفت ۲ تیم برمی‌گردد جایی که تیم ملی ایران موفق شد با گل‌های رامین رضاییان و مهدی طارمی نیمه اول را با برتری ۲ بر صفر به رختکن بازگردد اما نیمه دوم کاملا متفاوت رقم خورد و ازبکستان با گل‌های ایگور سرگیف و اوستون اورونوف به بازی برگشت و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

قلعه‌نویی به دنبال دبل کاتانچ

قلعه‌نویی برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی مقابل کاتانچ قرار می‌گیرد و قطعا در حضور هواداران پرشور ایرانی در آزادی شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این بازی به دنبال دومین برتری و دبل مقابل سرکو کاتانچ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha