۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85503599
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مانیکونه: تیم ملی در حال تغییر نسل است/ مقابل ازبکستان فقط به برد فکر می‌کنیم

تهران- ایرنا- مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه ملی‌پوشان در بازی با ازبکستان فقط برای برد بازی می‌کنند، گفت: تیم ملی در حال تغییر نسل است و باید صبر و حوصله داشت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، آنتونیو مانیکونه، مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین ملی‌پوشان برای بازی سه‌شنبه‌شب مقابل ازبکستان در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ درباره شرایط تیم گفت: خیلی خوب کار می‌کنیم و در حال آمده شدن برای بازی با ازبکستان هستیم و همه چیز خوب است. در حال بازسازی مجدد تیم ملی و تغییر نسل هستیم و در حال جایگزین کردن بازیکنان جدید با بازیکنان قدیمی هستیم و باید مقداری حوصله و صبر داشته باشیم.

وی درباره اینکه با وجود حضور او به عنوان یک مربی ایتالیایی که سبک دفاعی تیم ملی این کشور در جهان شناخته شده است، چرا تیم ایران مشکل دفاعی دارد، اظهار داشت: در این سال‌ها فوتبال خیلی تغییر کرده است و ایتالیا دیگر مانند قبل تیمی دفاعی نیست و مدرن و جهانی بازی می‌کند. وقتی ۱۱ بازیکن برای گل زدن تلاش می‌کنند، همه آنها باید به دفاع هم فکر کنند.

مانیکونه ادامه داد: در حال تلاش برای تبدیل نقاط منفی به مثبت هستیم. در حال حاضر خوب کار می‌کنیم و خوشحالیم که بچه‌ها خیلی خوب پیش می‌روند و باید به آینده فکر کنیم. با توجه جایگزین شدن یک سری بازیکن جدید با بازیکنان قدیم، تغییر نسل احتیاج به آرامش و حوصله دارد و سریع انجام نمی‌شود.

وی بار دیگر به بازی با ازبکستان اشاره و اضافه کرد: برای پیروزی بازی می‌کنیم و این اهمیت دارد. مهم این است کارایی خوبی داشته باشیم، باهوش بازی کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha