محمدی ضعیف‌ترین بازیکن فصل آدانا؛ تهدید بازیکن تیم ملی توسط یک فرانسوی

تهران-ایرنا- به نظر می‌رسد دوران حضور میلاد محمدی در فوتبال اروپا به پایان رسیده و او باید به دنبال تیمی برای حضور در لیگ برتر ایران باشد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، حدود ۱۱ سال قبل بود که حضور دو بازیکن مستعد در تمرینات راه‌آهن سر و صدای بسیاری به پا کرد. دوقلوهایی که برای حضور در تست فنی راهی زمین خیریه عمل شدند تا شاید بتوانند نظر حمید استیلی و دستیارانش را به خود جلب کند. از قضا این اتفاق هم رخ داد و البته دستیار آلمانی استیلی هم در اظهارنظری جالب مدعی شد که این دو بازیکن تستی همین حالا توانایی بازی در بوندسلیگا را دارند! میلاد و مهرداد نه تنها به عضویت راه‌آهن در آمدند بلکه به ترکیب اصلی هم رسیدند و در طول فصل به قدری درخشیدند که چشم‌ها خیره‌ی استعداد ناب‌شان شد. بعد از پایان فصل میلاد محمدی به لیگ روسیه و باشگاه اخمت گروژنی منتقل شد و مهرداد هم به اصفهان رفت تا با قراردادی نجومی پیراهن سپاهان را بپوشد.

از روزی که میلاد محمدی پا به فوتبال اروپا گذاشت، تا امروز ۱۰ فصل گذشته و این مدافع چپ ۳۰ ساله حضور در ۴ لیگ اروپایی را تجربه کرده است. روسیه، بلژیک، یونان و ترکیه کشورهایی بودند که میلاد در لیگ باشگاهی‌شان به میدان رفت. او در این سال‌ها دو عنوان قهرمانی را با آ.ا.ک آتن به دست آورد. فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بود که او همراه با آ.ا.ک آتن توانست هم قهرمان سوپرلیگ شود و هم جام حذفی.

با توجه به حضور احسان حاجی‌صفی در آ.ا.ک و اعتقاد ویژه ماتیاس آلمیدا به کاپیتان سابق تیم ملی ایران، میلاد آنچنان که باید نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد. به همین دلیل در نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی به مدت دو فصل و نیم راهی سوپرلیگ ترکیه شد تا برای آدانا دمیراسپور به میدان برود و هم‌تیمی ماریو بالوتلی ایتالیایی شود.

محمدی ضعیف‌ترین بازیکن فصل آدانا؛ تهدید بازیکن تیم ملی توسط یک فرانسوی

دوران حضور محمدی در آدانا دمیراسپور چندان خوشایند نبوده و به نظر می‌رسد او رفته رفته باید این تیم را ترک کند و به فکر باشگاه جدیدی برای ادامه فوتبالش باشد. میلاد در ترکیه ۱۳ بار در ترکیب آدانا قرار گرفته و ۱۰۷۳ دقیقه در زمین حضور داشته است. او در طول فصلی که گذشت هرگز نتوانست در امور تهاجمی آدانا شرکت کند و فقط یک پاس گل به نامش ثبت شد. به همین خاطر گفته می‌شود باشگاه آدانا دمیراسپور به دنبال راهی است تا با میلاد محمدی قطع همکاری کند و دفاع چپ جدیدی را به خدمت بگیرد.

لایوین مارک کورزاوا، دفاع چپ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مورد توجه آدانا دمیراسپور قرار گرفته و در حال مذاکره با این باشگاه است. این دفاع چپ ۳۱ ساله که تا همین سال ۲۰۲۰ هم عضو تیم ملی فرانسه بود، تهدیدی جدی برای میلاد محمدی است. انتقالی که در صورت رسمی شدن شاید منجر به جدایی محمدی از آدانا و بازگشت او به لیگ ایران شود. میلاد که طی ۱۰ سال اخیر ۲۱۷ بازی در لیگ‌های اروپایی انجام داده و در ۵۹ دیدار ملی هم یک گل زده، احتمالاً به ایران برمی‌گردد و به یکی از بمب‌های نقل و انتقالات تبدیل می‌شود. مگر اینکه باشگاه آدانا دمیراسپور زیر بار ضرر و زیان ناشی از فسخ قرارداد او نرود و دفاع چپ ایرانی خود را با شرایط خاص حفظ کند. بازیکنی که در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با نمره ۶.۶۵ ضعیف‌ترین مهره آدانا در سوپرلیگ ترکیه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha