۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85503324
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شرایط ناسالم هوای اصفهان/ چهار منطقه در وضعیت قرمز است

اصفهان- ایرنا- شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اصفهان صبح امروز (چهارشنبه) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد در حالی‌که کیفیت هوا در چهار ایستگاه این کلانشهر، قرمز است.

به گزارش ایرنا، طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز بر روی عدد ۱۲۸ (AQI) قرار دارد و به گروه‌های حساس توصیه می‌شود از تردد و ورزش در فضای باز خوداری کنند.

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اصفهان در ایستگاه‌های رهنان، زینبیه، سپاهان‌شهر، فرشادی، کاوه، ۲۵ آبان و ولدان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و در ایستگاه‌های احمدآباد، انقلاب، خرازی و کردآباد، شرایط قرمز و ناسالم برای عموم را نشان می‌دهد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پارک زمزم و میرزا طاهر کلانشهر اصفهان نیز در شرایط قابل قبول قرار دارد.

هوای شهر قهجاورستان در شرق اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم و خمینی‌شهر و سگزی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس است.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی اصفهان نیز با صدور اطلاعیه ای درباره وقوع تندبادهای لحظه ای، ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای برخی مناطق استان تا پایان هفته جاری، هشدار سطح زرد صادر کرد.

کیفیت هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha