۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85574697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر اصفهان در شرایط قرمز قرار گرفت

اصفهان- ایرنا- شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر اصفهان صبح امروز(چهارشنبه) در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز با عدد ۱۱۵ (AQI) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است در حالیکه ایستگاه‌های احمدآباد، انقلاب، ولدان و رودکی در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم قرار دارند.

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان، رهنان، سپاهانشهر، و فیض شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد اما ایستگاه‌های پارک زمزم، پروین، خرازی، دانشگاه صنعتی، زینبیه، کردآباد، کاوه و میرزاطاهر شرایط قابل قبول دارند.

کیفیت هوای زرین‌شهر و سگزی نیز در شرایط قرمز و ناسالم برای عموم و شهرهای کاشان و قهجاورستان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند؛ خمینی شهر نیز شرایط قابل قبول دارد و مردم شهر نجف آباد هوای پاک تنفس می‌کنند.

به گزارش ایرنا، کیفیت هوا از صفر تا ۵۰ (AQI) هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha