۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱
کد خبر: 85503608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیازمند: حضور در تیم ملی افتخار است/ بازی آسان وجود ندارد

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هر موقع فرصت حضور در تیم ملی را داشتیم، تلاشم ارائه بهترین عملکردبود، چراکه حضور و بازی در تیم ملی، یک افتخار بزرگ است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی ایران در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سفر بسیار طولانی از هنگ کنگ داشتیم. با این حال، خوشبختانه همه بازیکنان برای دیدار برابر ازبکستان آماده هستند و امیدوارم بتوانیم با برد، از زمین خارج شویم.

وی در خصوص اینکه می‌گویند بازی راحتی برابر ازبکستان داریم، گفت: اصلا بازی راحتی برای تیم ملی وجود ندارد. قطعا همه بازی‌ها ارزش دارد، چه رسمی و چه دوستانه ما باید در همه دیدارها با قدرت وارد زمین شویم. خوشبختانه شناخت کافی از ازبکستان داریم، چون در این چند سال خیلی پیشرفت کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

این دروازه‌بان در خصوص عملکردش در بازی با هنگ کنگ، توضیح داد: گل خوردن طبیعی است و من هم دوست ندارم که گل بخورم. امیدوارم از هر بازی درس بگیرم و در بازی‌های بعدی کلین‌شیت کنم. تلاش کردم با تمام قوا برای تیم ملی بازی کنم و همه توانم را در این راه بگذارم.

نیازمند در خصوص بازیکنان جدید تیم ملی، گفت: تغییرات در تیم ملی قطعا با نظر کادرفنی صورت می‌گیرد. در این اردوها خیلی بازیکنان جوان لیگ به ما اضافه شده‌اند و در تیم ملی تجربه کسب می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha