۱۲ نفر بر اثر تصادف و واژگونی خودرو در مشهد مجروح شدند

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ نفر بر اثر دو حادثه ترافیکی شامل واژگونی یک دستگاه پراید و همچنین تصادف موتورسیکلت با خودروی سواری دیروز در مشهد مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

محمد علیشاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای امدادرسانی به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید که صبح دیروز در ۵۰ کیلومتری جاده مشهد- کلات رخ داد، یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حادثه درمان و پنج نفر دیگر توسط اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر که شب گذشته بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودروی سواری در جاده سیمان مشهد رخ داد، مجروحان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند.

علیشاهی گفت: این حادثه پنج مصدوم داشت که تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۳ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha