۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85504010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیربرق جنوب کرج: خاموشی معابر محمدشهر به خاطر پیک مصرف است

کرج - ایرنا - مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج در پاسخ به برخی گلایه ها در خصوص خاموشی بخشی از روشنایی معابر محمدشهر استان البرز اعلام کرد: این اقدام به خاطر پیک مصرف و ورود به فصل گرما صورت گرفته است.

"غلامرضا رحمانی" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون ۲ درصد از شبکه روشنایی بلوار اصلی محمد شهر و معابر اصلی این شهر شبانه به خاطر پیک مصرف برق خاموش است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پیک مصرف برق هستیم از یک هفته پیش خاموشی ۵۰ درصد روشنایی معابر در استان البرز اعلام شده است.
رحمانی گفت: سال گذشته حدود هفت کیلومتر شبکه جدید در محمدشهر احداث شد که قرار است لامپ های کم مصرف برای این محدوده خریداری شود.
مدیر اداره برق جنوب کرج اظهار کرد: تلاش ها براین است که بیشتر معابر محمد شهر روشنایی داشته باشد.
وی یادآور شد: اکنون به دلیل مصرف بالای انرژی تاحدودی شاهد ناترازی در شبکه توزیع برق استان البرز هستیم که باید مدیریت مصرف صورت گیرد.
رحمانی گفت: معابری که بنا به تشخیص شورای تامین و نیروی انتظامی استان البرز باید روشنایی شبانه داشته باشد، قطعی برق نخواهند داشت.
پیش از این محمد اسکندری عضو شورای اسلامی شهر محمدشهر در یک نشست خبری از خاموشی معابر اصلی و فرعی این شهر گلایه کرده بود و از مسوولان استان خواست تا از معابر تاریک محمدشهر بازدید کنند.
محمدشهربا ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha