۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85516213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل شرکت توزیع برق : توسعه زیرساخت ها خاموشی های البرز را کاهش داد

کرج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی سه سال اخیر اعلام کرد: اهتمام دولت سیزدهم و توسعه زیر ساخت ها ، موجب کاهش خاموشی ها و پایداری شبکه های برق دراین استان شده است.

"مسعود خواجه وند " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی پست ۴۰۰ مگاوات باغستان کرج و مرحله نخست پست ۴۰۰ مگاوات کمالشهر و ۲ پست ۶۳ مگاوات دیگر در استان البرز موجب شد تا مانند سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در تابستان مشکل قطعی برق نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اکنون نیز ۲ پست جدید ۴۰۰ و ۶۳ مگاوات در شهرستان های اشتهارد و نظرآباد در حال نصب و راه اندازی است که تا سال ۱۴۰۴ وارد مدار می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت : تابستان امسال خاموشی برق منازل نداریم اما با توجه به ناترازی سراسری برای واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی در هفته قطعی برق پیش بینی شده است.
خواجه وند اظهار کرد: اکنون نیز در کنار اجرای طرح های زیر ساختی ، نوسازی شبکه های برق استان البرز با سرعت در حال انجام است.
وی افزود: توسعه شبکه های خودنگهدار مهمترین اقدام شرکت توزیع برق البرز برای پیشگیری از سرقت کابل های برق در استان است که اکنون با شتاب دنبال می شود.
شرکت توزیع برق البرز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha