رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محرومیت‌زدایی سیستان بلوچستان را نیازمند توجه به رفع موانع حمل‌ونقل استان به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی برشمرد.

به گزارش ایرنا از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «رضا نخجوانی»‌ در سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان، بر اجرای پروژه‌های عمرانی و توجه به نیازهای فرودگاه زاهدان و سایر فرودگاه‌های این استان با توجه به اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همه پروژه‌ها و مشکلات فرودگاه‌های این استان باید با اولویت‌بندی و انتخاب پیمانکاران و مشاوران خوش‌سابقه و با نظارت و ارزیابی‌های دقیق پیگیری شود.

نخجوانی با قدردانی از مدیرکل فرودگاه‌های استان، وی را مسئول پیگیری انجام پروژه‌ها و رفع مشکلات فرودگاه‌های این استان معرفی کرد.

در این جلسه «خسروی بنجار» مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات و نیازهای فرودگاه‌های زاهدان، ایرانشهر، زابل، سراوان و خاش، به‌سازی باند و برج مراقبت فرودگاه زاهدان و تسهیل دسترسی مردم به این فرودگاه‌ها، تکمیل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی، تسریع در تخصیص اعتبارات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فرودگاه‌های استان را مورد توجه قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha