تبلیغ انجام فعالیت‌های نامتعارف آرایشگاه‌های زنانه در زاهدان ممنوع است

زاهدان- ایرنا- سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: مطابق قانون تبلیغات شهری خدمات غیرمجاز آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی جرم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ابوالفضل احمدزاده روز دوشنبه در جلسه قرارگاه نظارت بر سلامت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طبق قانون آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی چند خدمت مجاز دارند، اما برخی خدمات غیرمجاز هم در این صنوف انجام می‌شود که دخالت در امر درمان محسوب شده و علاوه بر اینکه به آنها اجازه تبلیغات را نمی‌دهیم برخورد قانونی نیز با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در برخورد با واحدهای متخلف که سلامت مردم را به خطر بیاندازند هیچ گونه اغماضی انجام نمی‌شود و به طور جدی برخورد صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان در خصوص تبلیغات شهری آرایشگاه های زنانه گفت: شهرداری و سازمان سیما منظر موظف است قبل از ارائه تبلیغ، مجوز آن را از سازمان نظام پزشکی دریافت کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد بدون داشتن تخصص و صلاحیت حرفه ‌ای مربوطه، با انتشار تبلیغات غیرقانونی اقدام به ارایه خدمات زیبایی و درمانی می‌کنند افزود: از مردم تقاضا داریم آگاهی و دانش خود را درباره مراجعه به پزشک افزایش دهند و فریب این گونه افراد را نخورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha