۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85504310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت ۱۲۸ ورزشکار و غیبت وفایی در اولین رویداد تور اسنوکر حرفه‌ای

تهران- ایرنا- تور حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان از امروز آغاز شده اما برترین نماینده ایران در این رویداد حضور ندارد.

به گزارش ایرنا، برترین ورزشکاران رشته اسنوکر، پس از کسب افتخارات گوناگون در این رشته ورزشی، می‌توانند در مسابقات انتخابی در تور حرفه‌ای‌ها شرکت کنند و سطح خود را ارتقا دهند. ورزشکاران پس از حضور در تور حرفه‌ای‌ها دیگر نمی‌توانند در مسابقات آماتوری، قاره‌ای و جهانی شرکت کنند و از آن پس باید فقط در ترنومت‌های بخش حرفه‌ای حضور داشته باشند. حسین وفایی با جایگاه ۲۱ در رتبه‌بندی جهانی برترین نماینده ایران در این رقابت‌ها است و امیر سرخوش نیز به تازگی به جمع آن‌ها اضافه شد.

رویدادهای تور اسنوکر جهانی با فاصله کم و به طور مرتب طبق جدول زمان بندی سالانه برگزار می‌شود که لیگ چمپیونشیپ، اولین رقابت در این چهارچوب است. در این رویداد ۱۲۸ بازیکن حضور دارند که در ۳۲ گروه‌ چهار نفره به صورت رفت و برگشت بازی می‌کنند تا نفر اول هر گروه به مرحله بعد صعود کند و نهایتا ۲ بازیکن به فینال می‌رسند. این رقابت‌ها در شهر لستر انگستان از امروز آغاز می‌شود و تا ۱۳ تیر ادامه خواهد داشت.

شان مورفی مدافع عنوان قهرمانی این رویداد است که مارک ویلیامز را ۳-۰ در فینال دوره قبلی مسابقات شکست داده است. البته تعدادی از بازیکنان رتبه اول، از جمله مارک، جاد ترامپ، لوکا برسل، و مارک سلبی که همه از قهرمانان جهان هستند، در این رویداد حضور ندارند. وفایی هم پس از اتمام فصل گذشته در دوره استراحت و تمرین به سر می‌برد و در این رقابت شرکت نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha