سوداگران مرگ با بیش از ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان ناکام ماندند
عکس آرشیوی

اهواز- ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه سوداگران مرگ به دام پلیس افتادند گفت: ۱۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات منسجم پلیس در شهرستان بهبهان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سردار سید محمود میرفیضی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر ماموران پلیس شهرستان بهبهان با اشراف اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی با پایش محسوس و نامحسوس ترددها در محور مورد نظر ۲ دستگاه خودروی پژو پارس حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی منسجم و ضربتی آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات موفق افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۱۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند ادامه داد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سوداگران مرگ با هشت کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر در شهرستان اهواز خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha