افلاکی: سپر تیم شدم/ مدعی هستیم اما کار سخت است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو، گفت: نفرات جوان و با انگیزه‌ای در المپیک داریم که مدعی هستند، اما کار برای رسیدن به موفقیت خیلی سخت است.

مجید افلاکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص بیماری‌اش و دوری چند روزه از تمرینات تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم بسیار بهتر شده و چند روز است در اردوی تیم ملی حضور دارم.

وی گفت: باور کنید برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام و در حین این رویداد، شاید روزی یکی دو ساعت می‌خوابیدم. فشار کار تا حدی زیاد بود که برایم مشکل‌ساز شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو که موفق شد ایران را پس از هشت سال به قهرمانی قاره کهن برساند، ادامه داد: فشار و استرس مربیگری زیاد است ولی ما برای رسیدن به هدفی که داریم، با تمام توان می‌جنگیم. خوشحالم که تیم ایران به قهرمانی آسیا رسید تا روحیه خانواده این رشته در آستانه المپیک،‌ افزایش یابد.

افلاکی تصریح کرد: من به چشم‌نظر اعتقاد دارم و از اینکه پس از قهرمانی آسیا، گریبان من را گرفت و به بچه‌های تیم سرایت نکرد، خدا را شکر می‌کنم. در واقع من سپر تیم شدیم و از این بابت خوشحالم (با خنده).

وی افزود: مسیری که تدوین کرده‌ایم را دنبال می‌کنیم. همراه با هادی ساعی، اصغر رحیمی، علی تاجیک و دیگر مسئولان فدراسیون، فکرمان فقط موفقیت تیم است و کاری به حواشی نداریم. برای تیم ما خیلی مهم است که در آرامش باشیم و به دنبال تبلیغات و بزرگ جلوه دادن، مسائل نیستیم.

افلاکی: سپر تیم شدم/ مدعی هستیم اما کار سخت است

افلاکی گفت: طی این مدت نتایجی گرفتیم که خیلی از تیم‌های مدعی جهان و آسیا به آن نرسیدند. تلاش اول ما این است تا تیم و نفرات المپیکی را از حاشیه‌ها دور نگه داریم.

وی در خصوص اینکه شرایط مهران برخورداری و آرین سلیمی را برای حضور در المپیک پاریس چگونه می‌بیند؟ توضیح داد: ما مدعی هستیم، اما کار بسیار سخت است. در این مدت بسیاری از قهرمانان المپیک و جهان را شکست دادیم، اما شرایط در المپیک خیلی متفاوت از دیگر رویدادهاست.

سرمربی تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: نفرات جوانی داریم که تنها ۲ سال است به تیم ملی رسیده‌اند، اما تجربه خوبی دارند. قول می‌دهم که آنها با انگیزه به میدان بروند و مبارزات خوبی ارائه کنند، اما نتیجه و مدال قابل پیش‌بینی نیست، چرا که شرایط بسیار دشوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha