استاندار یزد صعود تاریخی تیم چادرملو به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت + فیلم

یزد- ایرنا- استاندار یزد در پیامی صعود تیم فوتبال چادرملوی اردکان به لیگ برتر کشور را به مردم استان یزد و جامعه ورزش تبریک گفت. 

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی استانداری یزد، در پیام " مهران فاطمی " بیان شده است: موفقیت ارزنده و تلاش قابل ستایش بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال چادرملو اردکان در دومین حضور خود در مسابقات لیگ یک، موجب شادمانی، افتخار و شور و شعف مردم شریف استان دارالعباده و میراث جهانی یزد شد و دل‌های ورزش دوستان استان را غرق در شادمانی کرد.

وی در این پیام افزوده است: توجه به عرصه ورزش قهرمانی در کنار توجه به ورزش همگانی، زمینه ساز توسعه نشاط اجتماعی و رقابت سالم و سازنده در جامعه به ویژه در میان جوانان پرشور است ، لذا وظیفه ما مسئولان و تمامی دستگاه‌های متولی این است که زمینه لازم را برای تامین نیازهای زیرساختی برای حضور مقتدرانه نماینده استان در لیگ برتر فوتبال را پس از ۱۹ سال فراهم آوریم.

استاندار یزد همچنین در این پیام از بازیکنان، سرمربی، اعضای کادرفنی و تمامی عوامل مدیریتی به خصوص حمایت‌های سازنده شرکت چادرملوی اردکان قدردانی کرده است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد دوشنبه شب در هفته پایانی لیگ آزادگان در ورزشگاه شهید نصیری یزد با غلبه یک بر صفر بر تیم دریا کاسپین بابل به لیگ برتر کشور صعود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha