۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85505103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورا: مشارکت پایتخت‌نشینان برای انجام امور شهری ضروری است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشارکت بیشتر مردم در انجام امور شهری ضروری است، گفت: باید بتوانیم از ظرفیت مردم برای همکاری در امور استفاده کرده و کارهای مرتبط را به خود آنها بسپاریم.

زهرا شمس احسان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر رهنمود رهبر انقلاب اسلامی در استفاده از ظرفیت‌های میانی جامعه، اظهار کرد: در این دوره‌ مدیریت شهری، مصوباتی در خصوص راهبردسازی استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی و مردمی سازی فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی و حتی ورزشی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تصویب شده است.

وی ادامه داد: در عرصه مدیریت شهری برخی کارها به خوبی پیش نرفته است؛ هدف ما طراحی یک ارتباط صمیمی و منطقی با یک سازو کار جامع است که به واسطه این بتوانیم تسهیلات و امکاناتی را در اختیار خیرین و تشکل‌های مردمی قرار دهیم تا در این راستا در ابعاد مختلف شاهد رشد در اشتراک مسیر باشیم.

رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: هدف ما از برگزاری برخی جلسات منطقه‌ای، طراحی مسیر همکاری است؛ مصوبه این جلسات جزء قاعده کار ما در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha