پیکر پاک شهید مدافع امنیت "احسان فرخیانی" در یاسوج تشییع شد

یاسوج- ایرنا- «احسان فرخیانی» از نیروهای پایگاه دریابانی بندرلنگه در استان هرمزگان در درگیری با اراذل و اوباش مسلح در شهر «یاسوج» به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود صبح امروز (سه شنبه) با حضور قشرهای مختلف مردم شهیدپرور این شهر و مسئولان ارشد استانی تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد،پیکر این شهید را از ستاد شماره ۲ انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و میدان امام حسین (ع) به سمت میدان میدان معلم تشییع کردند.

این شهید سپس در زادگاهش روستای سیوکی جلیل به خاک سپرده خواهد شد.

این مرزبان شجاع در حالی که بهمراه خانواده در مرخصی بود اما با شجاعت و احساس مسئولیت و تعهد به یاری همرزمان خود و ماموران پلیس در استان شتافت و در این راه و با اصابت گلوله آسمانی شد.

پنج نفر از متهمان این پرونده بازداشت شده و بررسی‌های لازم در حال انجام است تا اینکه با بررسی ادله ابعاد مختلف این حادثه مشخص و سایر متهمین احتمالی نیز شناسایی و دستگیر شوند.

استوار یکم احسان فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش ایرنا، استواریکم احسان فرخیانی، متولد ۱۳۷۶ دریابان پایگاه دریابانی بندرلنگه در ایام مرخصی به همراه خانواده(همسر و فرزند سه ماهه) در این شهر به سرمی برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha