آمادگی سفارت ایران در بانکوک برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

تهران-ایرنا- سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک، در اطلاعیه ای آمادگی خود برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را اعلام داشت.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک پایتخت کشور تایلند، در اطلاعیه ای آمادگی خود برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان را اعلام کرد و در این زمینه بیان داشت: احتراماً، با عنایت به برگزاری همزمان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ در سراسر جهان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک نیز با تشکیل صندوق اخذ رای، میزبان هموطنان عزیز و گرامی خواهد بود.

سفارت ایران در بانکوک افزود: در همین زمینه، به اطلاع از آن دسته از هموطنان ایرانی ساکن در استان‌های همجوار بانکوک مانند پاتایا، چونبوری، ساموت ساخون، نانتابوری و سایر استان‌ها (تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری از بانکوک) می‌رساند که چنانچه مایل به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور خود و حضور در انتخابات مذکور هستند، نمایندگی هزینه‌های رفت و برگشت این دسته از هموطنان را (در قبال نشان دادن بلیط) تقبل خواهد نمود. علاوه بر این در صورت حضور دسته جمعی این دسته از هموطنان در پای صندوق رای، نمایندگی حاضر به تامین هزینه رفت و برگشت خودرو (ون یا اتوبوس) در مسیر مذکور به شرط تکمیل بودن ظرفیت آن خودرو می‌باشد.

سفارت ایران در تایلند همچنین اظهار داشت: جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی‌های لازم می توانید با شماره تماس نمایندگی (۰۲۳۹۰۰۸۷۱ و ۰۲۳۹۰۰۸۶۸) و یا شماره تلفن همراه ۰۹۸۸۱۹۲۵۶۶ (آقای سلطان احمدی معاون نمایندگی) ارتباط برقرار نمایید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha