رئیس جمهور آینده، برنامه ای منسجم برای توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد

سنندج- ایرنا- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور آینده و رئیس قوه مجریه انتخاب می شود باید توانمند بوده و برنامه‌هایی مهم و منسجم برای توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد.

ماموستا اقبال بهمنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: کسانی که توسط شورای نگهبان به عنوان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند انسان‌های توانمندی‌ هستند اما بی شک در میان آنان، افرادی توانمندتر و اصلح تر وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما با آگاهی پای صندوق اخذ رای حضور یافته و فرد اصلح را انتخاب کنند، گفت: کسانی که به احکام شریعت و دین مبین اسلام تقید داشته باشند و خدا را ناظر بر اعمال خود ببینند هیچوقت در خدمتگذاری کوتاهی و خیانت نمی کنند، بنابراین رئیس جمهو آینده باید پایند به اصول و احکام دینی و اسلامی باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کسی که به عنوان رئیس قوه مجریه انتخاب می شود باید برنامه‌هایی مهم و منجسم برای آینده ملت و کشور در بُعدهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و غیره داشته باشد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید به کشور و ملت وفادار باشد، خیانت نکند، ترسو نباشد و در هر شرایطی پای اهداف و آرمان‌های نظام بایستد، ضمن اینکه منافع ملت ایران را دراولویت قرار داده و برای آن تلاش کند و در هیچ شرایطی منافع ملت را به خطر نیندازد.

رئیس جمهور آینده، برنامه ای منسجم برای توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد

حضور مردم در انتخابات زمینه ساز دلگرمی رئیس جمهور آینده برای خدمتگذاری بهتر است

ماموستا بهمنی در ادامه به اهمیت این دوره از انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای اشاره کرد و گفت: این دوره از انتخابات با توجه به شهادت رئیس دولت سیزدهم و سایر شهدای خدمت از اهمیت زیادی برخوردار است اما مهمتر از آن حضور مردم در پای صندوق اخذ رای و تعیین فرد اصلح و توانمند است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در این دوره از انتخابات زمینه دلگرمی رئیس جمهور آینده برای خدمتگذاری بهتر و بیشتر را فراهم می کنند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است و مردم نقش اصلی را درموارد مختلف در کشور دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف از انتخابات، حقی است که نظام به مردم داده است لذا نباید این حق از مردم گرفته شود و یا مردم خود را از این حق محروم کنند، بنابراین شرکت در انتخابات حق مسلم هر فرد ایرانی است.

وی یادآور شد: بی شک مردم ایران اسلامی و در راس آن استان کردستان همانند همیشه در صحنه حضور یافته و با حضور گسترده خود در این دوره از انتخابات، توطئه های همیشگی دشمنان را نابود خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری در کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha