۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85505332
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

میانگین سالانه راهسازی در فارس در دولت سیزدهم دو برابر شد

شیراز- ایرنا- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: میانگین سالانه ساخت بزرگراه و راه اصلی در این استان که تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم ۱۰۴ کیلومتر بود، در این دولت به ۲۰۸ کیلومتر رسید.

به گزارش ایرنا، ناصر رضایی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: از ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با ۵۷ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث و بهره برداری شد.

وی ادامه داد: طی مدت مذکور ۱۰۲ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۸ کیلومتر راه اصلی در این استان احداث شده است.

او اظهار کرد: بخشی از بزرگراه شیراز – فسا – داراب - کهگم، بخشی از بزرگراه فسا – استهبان – نیریز - قطرویه و قسمتی از بزرگراه مرودشت - درودزن و همچنین قسمتی از بزرگراه محور قدیم فسا - داراب از جمله این پروژه‌های بزرگراهی که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: تعدادی پروژه مهم و حیاتی که نقش مهمی در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای دارند نیز در این دولت آغاز که از جمله می توان به بزرگراه تنگ خیاره - لپویی ، محور کوهنجان - اکبرآباد ، محور سپیدان - اقلید - یاسوج و قسمتی از محور قیر - خنج و همچنین بخشی از محور فراشبند - کازرون اشاره کرد.

رضایی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور شهید (مهرماه ۱۴۰۲) نیز علاوه بر آزادراه شیراز – اصفهان، شاهد افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در این استان بودیم.

وی ادامه داد: میانگین سالانه ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم ۱۰۴ کیلومتر بود که در دولت سیزدهم این عدد به ۲۰۸ کیلومتر رسید.

او اظهار کرد: هم اینک پروژه‌های راهسازی در استان فارس به رغم مشکلات و محدودیت‌های اعتباری و مالی متوقف نشده و در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha