۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85505362
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چاه ۱۰ متری جان سه کارگر اتباع خارجی را در سرخه گرفت

سمنان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: سه کارگر مزرعه کشاورزی، از اتباع خارجی، در شهرستان‌ سرخه به علت سقوط در چاه جان خود را از دست دادند.

پژمان قرائیان روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه فوت سه کارگر در مزرعه‌ای در محور سرخه و در ۵۰ کیلومتری سمنان رخ داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به اعلام این حادثه در ساعت هشت و ۴۰ دقیقه امروز، خاطرنشان کرد: مرگ این سه نفر به علت سقوط از ارتفاع ۱۰ متری در چاه بوده است.

فرمانده انتظامی سرخه درباره این حادثه گفت: درپی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ریزش قنات در یکی از مزارع پرورش شترمرغ در حوزه پاسگاه لاسجرد شهرستان سرخه، تیم های این فرماندهی به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل و بررسی‌ها مشخص شد سه نفر از اتباع بیگانه اهل افغانستان هنگام حفر چاه فاضلاب دچار گازگرفتگی شدند و فوت کردند.

سرهنگ سید جلال حسینی افزود: با حضور مقام قضایی و عوامل امدادی آتش‌نشانی و هلال احمر در محل اجساد کارگران از چاه خارج شدند و رعایت‌نشدن اصول ایمنی و بی‌احتیاطی منجر به بروز این حادثه شد.

رعایت ایمنی در محیط های کاری همواره از سوی مسوولان مورد تاکید بوده و حوادث کار یکی از وقایع دلخراشی است که باعث مرگ و یا معلولیت بسیاری از زحمت‌کشان این حوزه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha