۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85505470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معترضان ضدصهیونیستی بار دیگر در دانشگاه کالیفرنیای آمریکا چادر زدند

تهران-ایرنا- فاکس نیوز نوشت: معترضان ضداسرائیلی بار دیگر چادرهای جدید را در محوطه دانشگاه کالیفرنیای لس‌آنجلس برپا کردند که به واکنش پلیس برای پاکسازی این منطقه منجر شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، فاکس نیوز در این خصوص نوشت: معترضان روز دوشنبه چادرهایی را در محوطه دیکسون پلزای این دانشگاه برپا کردند. در دور قبلی اعتراضات در ماه آوریل (فروردین) و مه (اردیبهشت) چادرهایی برای مدت بیش از یک هفته در این منطقه برپا بود که به دخالت پلیس و پاکسازی منطقه و بازداشت بیش از ۲۰۰ نفر منجر شد.

کانال ۱۱ فاکس نیوز به نقل از روزنامه این دانشگاه گزارش داد که معترضان با یادآوری شهدای فلسطینی جنگ غزه شعار می دادند «ما به شهیدان مان افتخار می کنیم».

معترضان ضدصهیونیستی بار دیگر در دانشگاه کالیفرنیای آمریکا چادر زدند

براساس این گزارش، معترضان در ورودی سالن پلزا تحصن کردند و پلیس دانشگاه و ماموران امنیتی با استفاده از موتورسیکلت برای ایجاد موانع به منظور جلوگیری از ورود معترضان بیشتری به این منطقه استفاده کردند.

شبکه ای بی سی ۷ نیز گزارش داد که چندین درگیری بین معترضان و پلیس رخ داد و دستکم یکی از ماموران امنیتی به دلیل جراحات وارد شده تحت درمان قرار گرفت.

بر اساس گزارش روزنامه بروینِ (Daily Bruin) دانشگاه کالیفرنیا، پلیس دانشگاه، رئیس شورای انجمن دانشجویان را بازداشت کرد.

دور تازه اعتراضات در آمریکا همزمان با اعتراضات دانشگاه های مختلف در کالیفرنیا و سایر دانشگاه های این کشور در بحبوحه جنگ غزه بروز کرده است.

فاکس نیوز در گزارش دیگری نوشت: معترضان ضد اسرائیلی دوشنبه شب در خارج از نمایشگاه جشنواره موسیقی نوا در شهر نیویورک رویت شدند.

ویدئوی این حادثه نشان می‌دهد که معترضان در جریان تظاهرات خارج از این نمایشگاه، در حالی که معترضان آن را «روز خشم در سراسر شهر برای غزه» نامیدند، با پلیس درگیر شدند.

معترضان شعار می دادند تنها راه حل «راه حل انتفاضه» است.

با شدت گرفتن درگیری ها یک بمب دودزا منفجر شد و پرچم حزب الله لبنان در این تجمع به اهتزاز در آمد. همچنین بنری با عبارت «زنده باد ۷ اکتبر» در اعتراض به نمایش گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha