۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85505535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر صمت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر حادثه غیرمترقبه تعطیل شود

قزوین - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به واسطه آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه همچون آتش سوزی، تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به استان قزوین و در حاشیه بازدید از شرکت خودرو سازی مایان که ۱۹ خردادماه جاری دچار سانحه آتش سوزی شده بود، اظهار کرد: وزارت صمت همچنان براساس سیاست های شهید آیت الله رییسی که همواره از شرکت های خودرویی حمایت می کردند، پیش خواهد رفت.

وی خطاب به کارگران این واحد تولیدی گفت: با توجه به حادثه پیش آمده به زودی یک تیم تخصصی برای بررسی میزان خسارت های وارد شده به این شرکت اعزام خواهیم کرد تا با حمایت های صورت گرفته هر چه سریع تر شاهد راه اندازی و افزایش تولید این واحد باشیم.

علی آبادی ادامه داد: توقف تولید از سوی هر یک از واحدهای تولیدی در نهایت به مساله اشتغال خسارت وارد می کند و وزارت صمت به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا کارخانه و یا یک واحد تولیدی تنها به خاطر یک حادثه، تعطیل شود.

در ادامه این دیدار، کارگران این واحد تولیدی ضمن تشکر از حضور وزیر صمت و نگاه ویژه وی به حادثه ایجاد شده، خواستار حمایت های مادی و معنوی وزیر از واحد تولیدی خود شدند.

آتش سوزی شرکت خودروسازی مایان مستقر در شهرک صنعتی کاسپین که ۱۹ خردادماه جاری دچار سانحه آتش سوزی شده بود، هشت مصدوم نیز برجای گذاشت.

ازدید از شرکت هفت الماس، کلنگ زنی شهرک خورشیدی شال، افتتاح یک شرکت و تصفیه خانه شهرک صنعتی خرمدشت از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر صمت به استان قزوین خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha