تساوی ایران و ازبکستان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان با تساوی بدون گل همراه شد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر، پذیرای ازبکستان است. قضاوت این دیدار را، کیم جونگ هیوک از کره جنوبی برعهده دارد.

این آخرین دیدار دو تیم در گروه E مرحله نخست مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ است. ایران و ازبکستان پیش از این دیدار صعودشان را قطعی کرده و نتیجه این بازی، صدرنشین را مشخص می‌کند.

حضور بازیکنانی چون جلال‌الدین ماشاریپوف و استون اورونوف که در استقلال و پرسپولیس حضور دارند، در ترکیب تیم ملی ازبکستان بر جذابیت‌های این دیدار افزوده است.

هرچند تیم ایران روند بازی را بیشتر در اختیار داشت، اما موقعیت چندانی برای گلزنی ایجاد نشد. از سوی دیگر ازبکستان در ضد حملات خطرناک نشان می‌داد.

در دقیقه ۱۳، مهدی طارمی در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حریف، نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

تساوی ایران و ازبکستان در نیمه نخست

در دقیقه ۳۳، اوستون اورونوف با حرکتی تماشایی، ۲ مدافع ایران را از پیش‌رو برداشت اما ضربه وی با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، کاسانوف مدافع ازبکستان چیزی نماینده بود به اشتباه، دروازه تیم خودی را باز کند که این اتفاق رخ نداد.

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سامان قدوس، امید نورافکن، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی

ترکیب ازبکستان

یوسف‌اوف، کاسانوف، سایفی‌اوف، شوکوروف، آشورماتوف، خامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، اوستون اورنوف‌، نصرالله‌یف، شاه‌مورادوف و علی‌کولف

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha