بازدید اسبقیان از اردوی تیم ملی شمشیربازی؛ حمایت وزارت ورزش از ملی‌پوشان المپیکی

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با حضور در اردوی تیم ملی شمشیربازی در جریان روند آماده‌سازی تیم سابر برای حضور در المپیک قرار گرفت.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش از اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازدید کرد.

در این بازدید، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی گزارشی از وضعیت ملی پوشان اسلحه سابر و مسیری که برای کسب سهمیه طی شده را ارائه کرد. علی پاکدامن نیز به مسیر سخت طی شده برای کسب سهمیه اشاره داشت و محمد فتوحی بر لزوم توجه به تقویت انگیزشی ملی‌پوشان اسلحه سابر اشاره کرد.

سیدمحمد شروین اسبقیان نیز، گفت: وزارت ورزش حمایت تمام قد از شمشیربازی دارد و از ملی‌پوشان می‌خواهیم با تمرکز بالا، تصویرسازی ذهنی خوبی در راه موفقیت داشته باشند.

گفتنی است شمشیربازی در اسلحه سابر تنها رشته‌ای است که برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب سهمیه تیمی شد و ملی‌پوشان با حضور در اردوهای داخلی و خارجی خود را آماده این رویداد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha