۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85506181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تمام کشاورزان برابر باشد

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: شرایط استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اقتصادی برای تمامی کشاورزان خسارت دیده استان به طور مساوی و برابر فراهم باشد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: باید این اطمینان برای تمامی کشاورزان استان ایجاد شود که در شرایط سخت امکان جبران خسارت آن ها فراهم است.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و باید از این صنعت در استان حمایت شود.

حسینی محراب اظهار کرد: کشاورزانی که در بارندگی اخیر استان دچار خسارت شدند می‌توانند برای استمهال بدهی بانکی خود به ستاد تسهیل مراجعه کنند.

وی همچنین در خصوص صرفه جویی برق واحدهای تولیدی در فصل گرما تصریح کرد: زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مصرف برق برای واحدهای تولیدی باید به گونه‌ای باشد که به تولیدات آن لطمه وارد نکند.

پیشگام شدن واحدهای تولیدی خوزستان برای تولید برق

در ادامه این نشست مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: واحدهای تولیدی استان در چند سال اخیر برای تولید و تامین برق مورد نیاز خود پیشگام شدند.

حمیدرضا فلاح اظهار کرد: اغلب واحدهای تولیدی استان به سمت تولید برق مورد نیاز خود هستند و این اقدام کمک شایانی بر کاهش فشار مصرف برق دارد.

وی گفت: قطعی برق واحدهای صنعتی به منظور صرفه جویی در مصرف برق در فصل گرما و تامین برق خانوار از ۱۵ خرداد ماه جاری شروع شده است.

مدیر کل صمت خوزستان افزود: قطعی برق واحدهای تولیدی باید با برنامه‌ریزی انجام شود، در پی این اقدام ظرفیت تولید برخی صنایع کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات ۶ واحد تولیدی و استمهال بدهی بانکی ۳۳ کشاورز خسارت دیده استان بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha