تاج: سال ۱۴۰۰ در فدراسیون نبودم، اما پای مبارزه با فساد مانده‌ام

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: پرونده‌ای که به جریان افتاده برای سال ۱۴۰۰ است که من آن زمان در فدراسیون نبودم، اما پای مبارزه با فساد در فوتبال مانده‌ام و قطعا اگر نتیجه‌ای تغییر کرده باشد با خاطیان برخورد می‌شود.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، مهدی تاج پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: باید رسیدگی بهتری برای تیم ملی داشته باشیم. دو شب قبل جلسه‌ای با کاپیتان‌های تیم ملی داشتم و آنان اعلام کردند که مشکلاتی در پرواز داشتند.

وی افزود: بازیکنان تا چین را رفتند و بعد در فرودگاه مدتی ماندند و سفر آنها حدود ۳۵ ساعت طول کشیده است. من هم توضیحاتی داشتم و گفتم همیشه پرواز چارتر گرفته‌ایم، اما کلا دو، سه پرواز بیشتر برای هنگ‌کنگ نداریم. آن‌ها هم پذیرفتند و جلسه‌ خوبی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: برای مرحله نهایی، بعد از اینکه قرعه‌کشی خواهد شد، تمهیدات را مهیا می کنم و چند بازی تدارکاتی خوب خواهیم داشت.

وی در خصوص صحبت‌های وزیر در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی، گفت: لیگ آینده تا مولف‌های مناسب فراهم نشود، برگزار نخواهد شد. ورزشگاه‌ها باید تجهیز شوند و به طور مثال در ورزشگاه خرم آباد حضور داشتم و از صعود این تیم خوشحالم، اما واقعیت این است نمی‌شود در این ورزشگاه، بازی لیگ برتری انجام داد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امکان دارد آغاز لیگ با تاخیر مواجه شود و همه ورزشگاه ها باید آماده شوند. در همین دیدار امشب تیم ملی دید که چقدر مشکلات ایجاد شد و برخی مسئولان را راه ندادند. سیستم کمک داور ویدئویی هم یکی از مسائل مهم است.

تاج در خصوص مبارزه با فساد در فوتبال، عنوان کرد: این پرونده مدتی قبل در کمیته اخلاق فدراسیون مطرح شد و برخی از ابعاد آن، در صلاحیت رسیدگی کمیته اخلاق ما نبود و حتما باید به سیستم قضایی می‌رفت. هفت نفر در این پرونده متهم هستند و دادستان استان کرمان بهترین فردی است که در این بخش می‌تواند نظر بدهد. اکنون از اسم بردن و گمانه‌زنی دوری کنیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال بدون شعار به صورت جدی پای مساله فساد در فوتبال است، گفت: این موضوع برای سال ۱۴۰۰ است و من آن زمان اصلا در فدراسیون نبودم، اما اکنون مسئول پیگیری هستیم و از مسیرش پیگیری می‌کنیم. اگر بدانیم نتیجه‌ای تغییر کرده قطعا برخورد خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha