شجاعی: نمی‌توان فساد در فوتبال را به طور کامل از بین برد/ هوادار، مشکلات مالی داشت

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت: امیدوارم خیلی سفت و سخت با فساد در فوتبال مبارزه شود؛ هر چند نمی‌توان به طور کامل آن را از بین برد.

به گزارش ایرنا، مسعود شجاعی در حاشیه دوره مربیگری درجه A آسیا اظهار داشت: این کلاس‌ها خیلی به ما کمک می‌کند و با توجه به حضور همبازیان سابقم از گفتمانی که شکل می‌گیرد باید استفاده کنیم.

وی درباره عملکردش در تیم هوادار گفت: در انتهای فصل نتایج خوبی نگرفتیم که مهمترین دلیل این نتایج، بی انگیزگی بازیکنان بود. ما هوادار نداریم و انگیزه‌های مالی هم وجود نداشت. ضمن اینکه مشکلات مالی عدیده‌ای هم وجود داشت و هیچ وقت در دوران فوتبالی ام با این مشکلات مواجه نشده بودم.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص پرونده فساد در فوتبال عنوان کرد: خیلی خوشحالم که مبارزه با فساد در فوتبال آغاز شده و امیدوارم ادامه دار باشد. همیشه شعارم همین بوده و سعی کرده‌ام به فوتبال پاک کمک کنم؛ چون ماهیت فوتبال، زیباست و باعث خوشحالی مردم می شود و وقتی مسائل دیگر دخیل می‌شود کیفیت آن پایین می آید. امیدوارم خیلی سفت و سخت با فساد در فوتبال مبارزه شود؛ هر چند نمی‌توان به طور کامل آن را از بین برد.

شجاعی درباره تیم فصل آینده‌اش گفت: هنوز تصمیم نگرفتم که فصل آینده در چه تیمی مربیگری کنم. البته قرار است با مدیران هوادار مذاکره کنم.

وی در مورد اینکه آیا علاقه‌مند به مربیگری در تیم‌های پرطرفدار است، یادآور شد: دوست دارم در تیمی مربیگری کنم که زیرساخت داشته باشد تا فقط روی فوتبال تمرکز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha