طارمی: ما بازیکنان توانستیم مردم را با فوتبال آشتی دهیم/ نیمه اول خوب بازی نکردیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم ملی ایران گفت: تنها نکته مثبت بازی امروز این بود که ما بازیکنان می‌توانیم مردم را با فوتبال آشتی بدهیم و دلیلش هم این است مردم برای حمایت از ما امروز به استادیوم آمدند.

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران پس از تساوی مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط این بازی برای ما سخت بود چون یک پرواز بسیار سخت از هنگ کنگ به تهران داشتیم. تنها نکته مثبت بازی امروز این بود که ما بازیکنان توانستیم مردم را با فوتبال آشتی بدهیم و دلیلش هم این است مردم برای حمایت از ما امروز به استادیوم آمدند. من امروز هم از همه تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در آینده مردم را خوشحال کنیم.

وی افزود: اگر همه یادشان باشد ما چند سال پیش با سرمربیگری اسکوچیچ در مرحله مقدماتی جام‌جهانی بودیم و اگر یک بازی را هم می‌باختیم از صعود به جام‌جهانی باز می‌ماندیم. ولی خوشبختانه امسال با اقتدار از گروه صعود کردیم و این نشان ‌می‌دهد ما با هدف پیش می‌رویم. در فوتبال یک بازی را می‌بریم و یک بازی هم می‌بازیم ولی از لحاظ نتیجه‌گیری به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

طارمی در خصوص بازی گفت: نیمه اول خوب بازی نکردیم و ازبکستان یکسری تغییرات داشت و ما نتوانستیم به آن تغییرات عادت کنیم. اما در نیمه دوم با آنالیزهای که داشتیم توانستیم موقعیت زیادی خلق کنیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha