توقف ماشین کشتار «نتانیاهو» با برگزاری نشست و دلبستن به مذاکره شدنی نیست

تهران- ایرنا- تحلیلگر عراقی با اشاره به جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه بویژه جنایت اخیر در اردوگاه «النصیرات»، خواستار واکنش موثر سران و مقامات جهان عرب به جای دلبستن به مذاکرات و برگزاری نشست، شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «محمد المعموری» تحلیلگر عراقی در مطلبی در روزنامه رای الیوم با اشاره به جنایت هولناک شنبه گذشته رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه که به شهادت بیش از 200 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر منجر شدُ نوشت: اردوگاه النصیرات باید از جانب سازمان ملل حمایت و حمله به آنُ حمله به سازمان ملل قلمداد می شد زیرا اردوگاه آوارگان فلسطینی بی پناه بود. آنچه رخ داد به مثابه هیچ انگاشتن کشورهای عربی از سوی آمریکا و نادیده انگاشتن خون فلسطینیان است زیرا از کاخ سفید از یک سو از مذاکره دم می‌زند و از سوی دیگر، در بزرگترین کشتار در ارودگاه النصیرات شریک رژیم صهیونیستی می شود.

مواضع آمریکا فریبکارانه است

وی با اشاره به برداشت غلط کشورهای عربی و دلخوش کردن آنها به آمریکا، بیان کرد: ما همچنان به آمریکا دلبسته‌ایم و گمان می‌کنیم که خون فلسطینیان اهمیتی برای بایدن دارد و فراموش می‌کنیم کاخ سفید اداره کننده جنگ رژیم صهیونیستی از طریق حمایت مالی و تسلیحاتی و اطلاعاتی از آن است و مواضع آمریکا فریبکارانه است. ما سلاح خود را فراموش می‌کنیم و به دنبال طرحهای مطرح شده از سوی آمریکا می دویم و سراغ برگزاری نشست می رویم و دنباله روی آمریکا می شویم تا ساکنان نوار غزه را به قتل برساندو خیابانهای آن را پر از خون کند و منازل آن را به گورستان ساکنانش تبدیل کند.

توقف ماشین کشتار «نتانیاهو» با برگزاری نشست و دلبستن به مذاکره شدنی نیست

ماموریت نتانیاهو تکمیل نسل کشی فلسطینیان است

این تحلیلگر عراقی در ادامه با اشاره به سرمستی رژیم صهیونیستی از بازگرداندن چهار اسیرش از اردوگاه النصیرات در نوار غزه، بیان کرد: بازگرداندن این چهار اسیر پیروزی نیست و این اوج ورشکستگی ارتش صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش است. از کدام پیروزی سخن می‌گویید؟ اینکه با حمله وحشیانه، ارتش رژیم صهیونیستی بتواند چهار اسیر را آزاد کند که پیروزی نیست. هدف اصلی رژیم صهیونیستی به قتل رساندن فلسطینیان و آواره کردن آنها است. نتانیاهو بر اتمام ماموریت خود یعنی نسل کشی فلسطینی ها اصرار دارد و با کشتار در اردوگاه النصیرات این پیام را به جهانیان مخابره کرد که مذاکراتی در کار نیست مگر اینکه به هدفش یعنی کشتار مردم فلسطین برسد.

وی خواستار موضع کوبنده جهان عرب شد و گفت: ما منتظر موضع قاطع عربی هستیم نه برگزاری نشستی که صرفا بیانیه محکومیت بدهد. ما باید مردم فلسطین را از کشتار نجات دهیم. ابراز محکومیت و منتظر مذاکرات ماندن به مثابه سرپوشی برای نتانیاهو به منظور تداوم این جنگ است. ما باید به نوار غزه آنگونه یاری برسانیم که آمریکا و متحدانش از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند تا بتوانیم ساکنان آنجا را نجات دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha