" پاتوق مشاوره" در بوشهر افتتاح شد 

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۷
کد خبر: 85506358
" پاتوق مشاوره"  در بوشهر افتتاح شد 

بوشهر- ایرنا - رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مرکز مشاوره با ۲۲ مشاور با عنوان "پاتوق مشاوره" توسط سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد.

" حمیده خاتون هلال بحر" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شورای ششم بوشهر در کنار توسعه و عمران شهری توجه جدی به موضوع بهداشت و سلامت شهروندان دارد و یکی از آن حوزه‌ها سلامت روان است که بر دیگر مولفه‌های سلامت تاثیر مستقیم دارد.

وی افزود: در کنار داشتن کوچه و خیابان و شهری خوب شهروندان نیازمند حال خوب و توجه به مسائل فرهنگی، نشاط اجتماعی و سلامت روان هستند.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این شورا در کمیسیون بهداشت و سلامت راه‌اندازی مرکز مشاوره با رویکرد مشاوره به شهروندان در جهت پیشگیری از عوامل مخل نشاط اجتماعی و تقویت بنیان خانواده بود که با پیگیری های انجام شده پاتوق مشاوره توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری راه اندازی شد.

هلال بحر ادامه داد: فعالیت مرکز مشاوره جهت استفاده عموم شهروندان از خدمات مورد نیاز مشاوره‌ای، شناسایی چالش‌های اجتماعی، ارتقا سطح آگاهی و سلامت شهروندان، دسترسی به خدمات سلامت روان در راستای صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی، آموزش در زمینه بهداشت و سلامت خانواده آغاز بکار کرده است.

وی عنوان کرد: در این مرکز مشاوره‌های فردی، گروهی با حضور مشاوران فرهیخته با همکاری مرکز بهداشت شهرستان، نیروی انتظامی، سپاه، شورای حل اختلاف، بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و کانون وکلا به شهروندان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: روزانه چهار مشاور خدمات مشاوره ای را رایگان مراجعه کننده به مرکز "پاتوق مشاوره" ارایه می کنند.

" امیرحسین احمدپور" افزود: جذب ، جمع آوری کودکان کار و متکدیان و راه‌اندازی پاتوق مشاوره توسط این سازمان انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha