۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85506483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جامعه نیازمند تقویت انسجام اجتماعی است

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن انسجام اجتماعی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت هستند، پایگاه‌های مقاومت بسیج را محور انسجام دانست .

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی روز چهارشنبه در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان آستانه اشرفیه و سیاهکل در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه، اظهار کرد: تحولات موجود آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی،کنش نظام جمهوری اسلامی و پاسخ خون شهداست.

وی با بیان اینکه پایگاه مقاومت، محور انسجام است و نقش حساسی در جنگ ترکیبی دارد، بیان کرد: امروز شاهدیم جوانان و دانشجویانی که در تمدن آمریکایی در حال رشد بودند ‌و قرار بود پرچمدار تمدن غربی شوند، شعار حمایت از فلسطین را سر می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تحولات موجود آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار و همچنین به برکت خون شهدا و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه آمریکا تنها راه غلبه بر ایران را از درون می بیند از ادامه دار بودن طراحی دشمنی دشمنان گفت و ادامه داد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری کینه اسلام ، نظام و انقلاب را به دل گرفته و در تلاش است که به نظام و ملت ما ضربه بزند هرچند اثر قدرت او در حال اتمام است.

وی پایگاه مقاومت را محور انسجام دانست و ادامه داد: تشکیل هیات اندیشه ورز در همه سطوح، وجود راهبرد و تاکتیک و قرارگاه محله از سوی فرماندهان پایگاه در راستای تقویت انسجام اجتماعی لازم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی را مردم پایه دانست و خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم باعث ماندگاری انقلاب اسلامی هستند، پایگاه حوزه مقاومت و ناحیه وظیفه‌اش محکم کردن پیوندهای بین مردم، پایگاه، امت و مسجد است .

وی بر ضرورت اتاق عملیات، طراحی چگونگی انسجام اجتماعی و نقش دادن به مردم گفت و اظهار کرد: پایگاه ها در برگزاری برنامه ها به منظور دفاع از ارزش ها و ترویج آن، ایجاد امنیت در محله به مردم نقش دهند.

سردار دامغانی کار تربیتی در بسیج را حضور بسیجیان در مسجد بیان کرد و گفت: بسیج در ارتباطات غیرسازمانی نه با ابلاغ و شیوه نامه رشد می‌کند که با نقش و هویت دادن و فعالیت‌های تربیتی در مسجد تثبیت آن ممکن است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو ، بر افزایش بصیرت و نفی تخریب کاندیدا تاکید و اظهار کرد: نقد خوب موجب رشد و تخریب،موجب شکاف در انسجام اجتماعی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha