۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85506608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرحی که پس از ۱۸ سال به مرحله بهره‌برداری رسید

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح جاده مواصلاتی و ترانزیتی بم به جیرفت که حدود ۱۸ سال ساخت آن به طول انجامیده بود با ورود دستگاه قضایی این استان به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه افزود: دادگستری استان کرمان از باب حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و باتوجه به اینکه محل مذکور یکی از حادثه خیزترین نقاط جاده ای استان کرمان است از چندسال قبل به موضوع ورود کرده بود.

وی اظهار داشت: در این رابطه طی چند سال اخیر به ویژه در یک سال گذشته چندین مسئول استانی و کشوری به دستگاه قضایی احضار و ترک فعل چند مسئول به دلیل قصور و کوتاهی در تکمیل این پروژه اعلام شده بود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: در نهایت با حمایت های استاندار و مدیران کل ادارات مربوطه تکمیل این پروژه در دستور کار فوری مسئولان اجرایی قرار گرفت و پروژه به سرانجام رسید.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی میان مسئولان عالی سه قوه در استان کرمان وجود دارد و هرجا دستگاه قضایی احساس کند حقوق عامه تضییع شده ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه موجب حذف یکی از نقاط حادثه‌خیز استان کرمان می شود، گفت: پروژه ساخت این پل از ۱۸ سال قبل آغاز شده بود و با پیگیری های مسئولان قضایی شهرستان بم و تلاش های اداره راه و شهرسازی در ۲ سال اخیر بالاخره این پل به شرایط بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه با اینکه این پل و تقاطع غیرهم سطح در منطقه گردشگری بخش دهبکری از مناطق زیبای هدف گردشگری و در مسیر ترانزیتی شمال و شرق کشور به جنوب کشور قرار داشت لازم بود هر چه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: احداث این پروژه و بهسازی و ایمن سازی این جاده پرتردد در کاهش حجم ترافیک و تصادف موثر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha