۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85506808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور بیش از ۸۵ هزار گواهینامه مهارتی بخش فرهنگ و هنر

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۸۵ هزار گواهینامه مهارتی معتبر برای قبول شدگان بخش فرهنگ و هنر دومین آزمون جامع و چهل و سومین آزمون ادواری در خردادماه سال جاری صادر شد.

به گزارش ایرنا از دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین اسماعیلی گفت: دومین آزمون جامع و چهل و سومین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دو بخش عملی و نظری از ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری در ۳۱ استان و ۹۳ حوزه امتحانی و ۵۶ استاندارد مهارتی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر، حدود ۵۳ هزار نفر و در مجموع بیش از ۱۵۴ هزار نفر- استاندارد شرکت کردند که رکوردی جدید در این زمینه محسوب می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری ادامه داد: آزمون های بخش نظری به شیوه حضوری- برخط و آزمون های عملی به صورت حضوری زیر نظر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها برگزار و کلیه فرآیند اجرایی آزمون ها به صورت کاملاً سامانه ای و با کمترین دخالت انسانی انجام می پذیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: پس از برگزاری آزمون ها، برای قبول شدگان در آزمون بیش از ۸۵ هزار استاندارد مهارتی با کد اعتباری بین المللی صادر شده است و گواهینامه های مذکور برای تمامی افراد، پس از کسب آموزش های مهارتی و شرکت در آزمون های عملی و نظریِ سنجش مهارت صادر شده و از طریق سامانه azmoonehonar.farhang.gov.ir قابل دریافت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha