۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85507121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجلیل «کمیته‌های مقاومت فلسطین» از فرمانده شهید حزب‌الله

تهران- ایرنا- کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که خون فرمانده شهید حزب‌الله، چراغ راه همه مبارزان و آزادگان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، گردان های الناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت شهادت «طالب سامی عبدالله» (حاج ابوطالب) از فرماندهان برجسته مقاومت اسلامی لبنان، افزود: حزب الله همچنان بهترین فرماندهان و مردان خود را در نبرد عزت، شرف و پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین فدا می کند.

در ادامه این بیانیه آمد: خوشا به حال مردان خدا در مقاومت اسلامی لبنان و فرماندهان، مجاهدان و ملت پشتیبان آن که سخنان خود را با عمل به اثبات می رسانند و هزینه های سنگینی را در مسیر آزادسازی قدس و مسجدالاقصی می پردازند.

این گروه مقاومت افزود: خون این فرمانده شهید، چراغ راه همه مبارزان و آزادگان و مقدمه‌ساز اتحاد امت اسلامی در نبرد بزرگ آزادسازی فلسطین خواهد بود.

به گزارش ایرنا، طالب سامی عبدالله ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهان حزب الله لبنان دیروز (سه شنبه) در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

حزب الله لبنان امروز در پاسخ به ترور این فرمانده، با ده ها موشک و راکت، پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha