۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85507207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد متقاضیان کلاس‌های قرآنی در زنجان ۵۵ درصد افزایش یافت

زنجان- ایرنا - مدیرعامل دارالقرآن کریم استان زنجان گفت: کلاس‌های متعدد قرآنی در این موسسه برقرار است و تعداد ثبت نام کنندگان در کلاس‌های قرآنی امسال نسبت به مدت مشابه قبل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود رنگرز روز چهارشنبه در نشست خبری، ‌افزود: موسسه دارالقرآن کریم ماموریت اصلی خود را در ۲ بخش آموزش و تبلیغ و ترویج انجام می دهد.

وی گفت: دارالقرآن کریم استان زنجان یک مرکز معتبر قرآنی در سطح کشور است و ظرفیت عظیم و خوبی در آموزش مباحث قرآنی دارد.

رنگرز با تاکید بر اینکه این موسسه در مساحتی بالغ بر هشت هزار متر زمین و چهار هزار متر بنا در چهار طبقه ساخته شده است، افزود:این مجموعه شامل ۱۵ کلاس، سالن کنفرانس، سالن آموزش و گردهمایی است که به صورت هیات امنایی اداره شده و آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در راس این مدیریت قرار دارد.

مدیر عامل دارالقرآن کریم استان زنجان ادامه داد:این موسسه از ۲ بخش و ساختمان تشکیل شده که شامل مدرسه ابتدایی فرهنگ و ادب و ساختان مرکزی است.

رنگرز، هدف از تاسیس این مدرسه را جذب دانش آموزان علاقه مند به قرآن و فرهنگ قرآنی اعلام کرد و افزود: همچنین مقدمات ساخت فاز دو این مجموعه زده شده که شامل مجموعه آموزشی از پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه است.

وی با بیان اینکه کلاس های قرآنی تنها مختص فصل تابستان نیست و در طول سال دار القرآن فعالیت دارد، خاطرنشان کرد:به دنبال ترویج و شبکه سازی فعالیت های قرآنی در سطح جامعه هستیم و به همین منظور در چندین مسجد برنامه های مختلفی در این زمینه اجرا کرده ایم.

مدیرعامل دارالقرآن زنجان با بیان اینکه این موسسه دارای ۱۰ شعبه فعال در اقصی نقاط استان است، گفت:همچنین پیش دبستانی و مهد قرآنی این موسسه نیز فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha