رئیس ستاد پزشکیان در فارس معرفی شد

شیراز-ایرنا-رئیس حزب ندای ایرانیان در فارس وابسته به اصلاح طلبان گفت: جبهه اصلاحات در این استان یا همان شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس در جلسه اخیر به اتفاق آرا عبدالرزاق موسوی را به عنوان رییس ستاد پزشکیان در این استان انتخاب کردند.

ابراهیم صبوری، قائم مقام ستاد پزشکیان در استان فارس چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ظرف ۲ روز آینده هسته ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان در سراسر مناطق و شهرستانهای استان فارس راه اندازی میشود.

صبوری با بیان اینکه تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه محل اصلی ستاد انتخاباتی پزشکیان در شیراز تعیین و اطلاع رسانی می شود ، گفت: ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس با مسئولیت سیدعبدالرزاق موسوی از چهره های فعال شناخته شده سیاسی و اجتماعی استان فارس راه اندازی شده و در حال تشکیل کمیته های فرعی ۱۸ گانه است.

وی ادامه داد: جبهه اصلاحات استان فارس در جلسه شب گذشته به اتفاق آرا از موسوی به عنوان رییس ستاد پزشکیان حمایت کردند و با تجمیع ستادهای انتخاباتی، تمام برنامه های انتخاباتی پزشکیان و اصلاح طلبان صرفا از طریق ستاد مرکزی در استان فارس دنبال خواهد شد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس با دعوت از همه اقشار مردم جهت حضور در انتخابات گفت: درهای ستاد پزشکیان بر روی همه سلایق و گفتمان های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باز است و دست همه فعالین اجتماعی و سیاسی را برای حمایت از وی می فشاریم و از همه اقشار مردم دعوت به همراهی و همکاری می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha