۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۳:۱۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85507633
T T
۲۷ نفر

برچسب‌ها

دیدار سران نظامی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در بحرین

تهران- ایرنا- منابع خبری که گزارش دادند که سران نظامی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی تحت نظارت فرماندهی مرکزی آمریکا در منامه بحرین باهم دیدار کردند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از العربی الجدید، دو منبع آگاه به آکسیوس گفتند که هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل این هفته در بحرین با مقام‌های نظامی کشورهای عربی برای گفت وگو در مورد همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، این نشست بی سروصدا که تحت نظارت فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) برگزار شده، به دلیل حساسیت‌های سیاسی منطقه‌ای در خصوص جنگ غزه به طور علنی فاش نشده است.

این گزارش می‌افزاید که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، همراه با مایکل کوریلا فرمانده سنتکام در این جلسه شرکت کرده است.

این منابع گفتند که این نشست پیامی بود مبنی بر اینکه گفت وگوها و همکاری‌های نظامی بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی با وجود انتقادات شدید عمومی و محکومیت جنگ این رژیم در غزه، تحت نظارت سنتکام ادامه دارد.

بنابر این گزارش، علاوه بر هالوی و کوریلا، ژنرال‌های ارشد بحرین، امارات، عربستان سعودی، اردن و مصر نیز در نشست روز دوشنبه در منامه حضور داشته‌اند.

در پایان این گزارش آمده است که در سال‌های اخیر، سنتکام و پنتاگون با ارتش‌های منطقه برای تقویت همکاری در زمینه دفاع هوایی و موشکی همکاری کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha