۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۵۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85507656
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بررسی آخرین تحولات غزه در دیدار رئیس جمهور ترکیه و پادشاه اسپانیا

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد پنجشنبه از دیدار رئیس جمهور ترکیه و پادشاه اسپانیا در مادرید و گفت وگوی آنها درباره آخرین تحولات غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا در مادرید دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور ترکیه در این دیدار بر اهمیت حمایت اسپانیا از فلسطین تاکید کرد و گفت: افزایش فشار بین المللی بر (رژیم) اسرائیل می‌تواند درها را به سوی صلح پایدار باز کند.

اردوغان همچنین گفت که سیاست‌های نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین باید هر چه زودتر پایان یابد و افزود: اقدامات اسپانیا در این زمینه و حمایت آن از فلسطین بسیار مهم است.

بنا بر این گزارش، در دیدار رئیس جمهور ترکیه و پادشاه اسپانیا، روابط دوجانبه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تحولات منطقه‌ای و جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha