۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبر: 85507797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه حرم امام رضا(ع) در سالروز شهادت امام باقر(ع) اعلام شد

مشهد-ایرنا- ویژه برنامه‌‎های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اعلام شد.

به گزارش ایرنا، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این ویژه برنامه‌ها از شامگاه امشب و همزمان با شب شهادت این امام همام، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم (ص) با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه‌سرایی احمد واعظی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد ادامه داد: سخنرانی یکی از کارشناسان مذهبی و قرائت دعای کمیل و عزاداری و مرثیه‌سرایی از دیگر برنامه‌های شب شهادت امام محمد باقر (ع) در حرم مطهر رضوی است.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم روز شهادت امام محمد باقر(ع) نیز بعد از اقامه نماز جماعت صبح روز جمعه در رواق امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری آغاز می‌شود و پس از آن زائران حریم ملکوتی رضوی دعای ندبه را قرائت می‌کنند.

شریعتی نژاد افزود: آیین شامگاه شهادت امام پنجم نیز بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء فردا در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود که قرائت زیارت امین‌الله، سخنرانی و بیان معارف دینی از جمله این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: مرثیه‌سرایی و قرائت زیارت آل یاسین و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) پایان‌بخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha